Segítek, hogy több időd maradjon a fontos dolgokra!

Elfoglalt vagy, és úgy érzed, sosem ér véget a teendőlistád?

Hadd könnyítsem meg az életed! Virtuális asszisztensként leveszem a válladról az adminisztrációt, a közösségi média kezelését, az ügyfélszolgálatot és még sok mást, hogy te arra koncentrálhass, ami igazán számít – legyen az az üzleted fejlesztése vagy épp egy kis idő önmagadra.

Szolgáltatások

Hogyan tudlak támogatni?

Virtuális asszisztensként az a célom, hogy segítsem a vállalkozásokat időt és energiát megtakarítani, miközben professzionális támogatást nyújtok a mindennapi feladatok hatékonyabb kezelésében.

Legyen szó adminisztratív teendőkről, adatelemzésekről, weboldalak és közösségi média felületek kezeléséről, vagy kreatív grafikai munkákról, szolgáltatásaim széles körével hozzájárulok ahhoz, hogy te az üzletfejlesztésre koncentrálhass.

Segítek a mindennapi feladatok szervezésében, beleértve a naptárkezelést, megbeszélések ütemezését, és egyéb személyi asszisztensi teendőket.

Az adminisztratív terhek enyhítésére vállalok dokumentumkezelést, gépelést hangfelvétel vagy kézirat alapján, számlák előkészítését és egyéb könyvelési anyagok összeállítását. 

Elemzésekkel és statisztikákkal segítem a vállalkozás teljesítményének nyomon követését és a döntéshozatalt.

Hogy végre olyan közösségi média jelenléted legyen, amire igazán büszke lehetsz!

Rendszeresen frissítem és karbantartom a weboldalakat, webshopokat a legfrissebb információk és promóciók megjelenítése érdekében.

Hatékony email kampányokat készítek, hogy a vállalkozásod biztosan megszólítsa a célközönségét.

Releváns és érdekes blogbejegyzéseket írok, amelyek hozzájárulnak az online jelenlét erősítéséhez és a keresőoptimalizáláshoz.

Elkészítem a szükséges grafikai anyagokat, legyen szó online hirdetésekről vagy nyomtatott kiadványokról.

Tudtad?

Egy jól szervezett virtuális asszisztens havi szinten akár több tucat órát is megtakaríthat neked!

Lépésről lépésre

A folyamat

Lépj velem kapcsolatba

Mesélj a vállalkozásodról és arról, miben segíthetek.

Közösen megtervezzük

a te igényeidre szabott szolgáltatáscsomagot.

Próbáld ki kockázat nélkül

Az első feladatok során kipróbálhatod, hogyan dolgozom, és megbizonyosodhatsz a hatékonyságomról.

Nyugodtan hátradőlhetsz,

én intézem a háttérfeladatokat.

Miért érdemes engem választanod?

Árak

Csomagajánlataim

START

Havi 5 óra

Kezdő vállalkozóknak
Kisebb adminisztratív terheléshez
Alapvető közösségi média menedzsmenthez
HUF 30.000 +ÁFA
HALADÓ

Havi 30 óra

Nagyobb tehermentesítés és folyamatfejlesztés a vállalkozásodnak
Személyi asszisztensi feladatok
Marketing asszisztensi feladatok
HUF 150.000 +ÁFA
PRÉMIUM

Havi 60 óra

Maximális támogatás a folyamatos és zavartalan működésért
Professzionális közösségi média menedzsment
Marketing asszisztensi feladatok és webdesign
HUF 270.000 +ÁFA

Alap óradíjam: 6.500 Ft/óra
Sürgős vagy hétvégi munka: 7.500 Ft/óra

Fontos számomra, hogy a szolgáltatásaim igazodjanak hozzád és az igényeidhez.

A csomagok rugalmasan alakíthatók, így minden hónapban lehetőséged van változtatni, vagy akár 30 napos felmondási idővel lemondani.

A havidíj a folyamatos rendelkezésre állást biztosítja, ezért akkor is esedékes, ha nem használtad fel az összes órát.

Mivel minden együttműködés egyedi, ezért a végső árazás személyes megbeszélés alapján, az igények és a feladatok függvényében kerül kialakításra.

Itt az idő, hogy levegyem a terhet a válladról!

Bízd rám a teendőket, és élvezd, hogy végre több időd jut az igazán fontos dolgokra.

Ne várj tovább, kérj időpontot egy ingyenes konzultációra!